Investiga

Línia de recerca: Processos cognitius i emocionals, neurologia i aprenentatge. Recursos innovadors per a una intervenció neuropsicopedagògica eficaç.

L'estudi dels processos cognitius i emocionals com a substrat neurològic de l'aprenentatge i de la conducta ens permet assolir un diagnòstic acurat de qualsevulla problemàtica en tant que ens ajuda a saber quina és la disfunció existent en el seu mecanisme de producció i per tant, sabem quina n'és la causa. Desenvolupar recursos i metodologies d'intervenció que incideixen en la correcció de la disfunció existent en el mecanisme de producció contribueixen a que la intervenció neuropsicopedagògica sigui realment eficaç i es pugui solucionar realment la problemàtica.

Grups de recerca vinculats

Codis UNESCO vinculats