Universitat de Girona > Una estudiant gironina guanya l’Olimpíada de Biologia de Catalunya de 2019

Universitat de Girona

Una estudiant gironina guanya l’Olimpíada de Biologia de Catalunya de 2019

Marta Gargallo va ser una de les millor classificades a la fase prèvia que va tenir lloc a la Universitat de Girona. El mes de març participarà a l’Olimpíada Espanyola de Biologia que tindrà lloc a Palma de Mallorca.

L'estudiant de batxillerat de la demarcació de Girona Marta Gargallo Garaza ha resultat ser la guanyadora de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya de 2019. El premi l'ha lliurat el degà de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona (UdG), Jesús Colprim, dins l'acte de cloenda a l'Institut de Estudis Catalans el 15 de febrer.

Marta Gargallo, estudiant de 2n de batxillerat a Les Alzines de Girona, ha estat la primera classificada en la prova teòrica d’aquesta Olimpíada realitzada a la Facultat de Ciències de la UdG el passat 2 de febrer. L'estudiant, juntament amb els cinc primers finalistes de tot Catalunya, participarà a l’Olimpíada Espanyola de Biologia que tindrà lloc a Palma de Mallorca del 28 al 31 de març de 2019 i que reuneix als finalistes de les fases autonòmiques de tota Espanya.