Universitat de Girona > Bona posició de la UdG segons THE World University Rankings

Universitat de Girona

Bona posició de la UdG segons THE World University Rankings

La Universitat de Girona se situa entre les 301 i 400 primeres universitats del món en els àmbits d'educació i enginyeria segons el THE World University Rankings by Subject 2021 de Times Higher Education. En aquesta edició hi ha participat un nombre diferent d’universitats en cada camp. Per això, és important destacar que en l’àmbit d’enginyeria ha assolit un percentil d’entre el 27% i el 36% de 1.098 universitats.  En l’àrea d’educació hi han participat 537 universitats.

Pel que fa al camp de la ciència física, la UdG es col·loca entre les posicions 401-500 de 1.149 universitats. En l’àmbit de les ciències de la vida, se situa entre les posicions 401 i 500 de 895 universitats. També es posiciona entre 401-500 en l’àmbit de la clínica i salut. En aquest camp, la UdG competeix amb 536 universitats més.

Resultats en l'àmbit estatal
Pel que fa a les universitats espanyoles, la UdG destaca en enginyeria, on se situa en la 3a posició juntament amb 3 universitats més d’un total de 41 universitats (entre els percentils 7 i 15). Destaca també en educació, on es col·loca en la 6a posició de 34 universitats espanyoles. Finalment, la Universitat de Girona es posiciona en la 8a posició (juntament amb tres més) de 38 universitats en ciència física.