Las Jornadas de SIG Libre serán online y convocatoria abierta de comunicaciones #siglibre2021
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

Les Jornades de SIG Lliure seran online i convocatòria oberta de comunicacions #siglibre2021

Reserva la data! La setmana del 24 al 26 de març de 2021 tens una cita online a les Jornades de SIG Lliure.

2020 ha estat un any que ha afectat a totes les esferes de la nostra vida, no només a nivell personal sinó també en l'àmbit professional. La pandèmia ha impactat de tal manera que hem hagut d'adaptar-nos -com tants d'altres- a la nova situació. Resiliència, flexibilitat i enteresa. O ens reajustem o desapareixem. És per això que des del SIGTE-UdG també ens hem hagut d'adaptar a aquesta nova realitat organitzant unes Jornades de SIG lliure en format online.

Des de 2007 que el SIGTE celebra any rere any les Jornades de SIG lliure a Girona convertint-les en un punt de trobada -físic, tangible i geogràfic- entre les persones que comparteixen un interès en l'ús, desenvolupament i promoció dels sistemes d'informació geogràfica lliures, les dades obertes i el coneixement col·laboratiu. L'edició de 2021 serà diferent. Diferent en el sentit més ampli de la paraula. I no per això hem volgut renunciar-hi. De manera que ens hem posat les piles per començar a preparar aquesta nova edició i oferir-vos un punt de trobada -aquesta vegada en línia- perquè la comunitat pugui seguir compartint solucions i novetats al voltant de les tecnologies geoespacials lliures.

Convocatòria oberta de comunicacions

En aquests moments està oberta la convocatòria per presentar una comunicació així que si vols participar activament en aquesta nova edició de les Jornades de SIG Lliure - online, anima't i presenta una proposta de comunicació!

Hi poden participar diferents perfils professionals procedents de l'empresa, les administracions públiques o universitats. Els projectes presentats han d'estar desenvolupats amb tecnologia geoespacial lliure o dades obertes i poden tractar temes com:

• Casos d'ús / casos d'èxit
  • Comparatives / benchmarkings
  • Dades obertes / Crowdsourcing / Projectes col·laboratius
  • Mapes i visualització de dades
  • IDE / INSPIRE / OGC / OWS
  • Activitats de recerca i acadèmiques
  • Presentació tècnica avançada

La data límit per a l'enviament de comunicacions és el 15 de gener de 2021 i s'han d'enviar a través del formulari del web: https://www.jornadassiglibre.org/convocatoria-comunicaciones-siglibre2021/

Més informació: https://www.jornadassiglibre.org