Sigte > Curs d'especialització de SIG al núvol

Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

De l'11 de maig a el 22 de juny de 2020 s'impartirà una nova edició del Curs d'especialització en GIS cloud a través de la plataforma d'aprenentatge online de UNIGIS Girona. UNIGIS Girona és el programa de formació on-line en Sistemes d'Informació Geogràfica (SIGT) que coordina el SIGTE-UdG juntament amb la Fundació Universitat de Girona.

En aquest curs d'especialització, l'estudiant aprendrà a treballar amb eines com CARTO, Mapbox o Instamaps per a representar i simbolitzar dades, analitzar-les i crear mapes web. L'objectiu principal és entendre com funcionen aquests serveis, ja que no són els únics al mercat, i saber valorar quins són els seus avantatges i inconvenients.

El curs té una durada de 150h (6ECTS) i és totalment on-line. Consta de 5 temes:

• TEMA 1. INTRODUCCIÓ AL CLOUD COMPUTING
  • TEMA 2. SIG AL NÚVOL
  • TEMA 3. CARTOGRAFIA AL NÚVOL I: INSTAMAPS
  • TEMA 4. CARTOGRAFIA AL NÚVOL II: MAPBOX
  • TEMA 5. CARTOGRAFIA AL NÚVOL III: CARTO

Per formalitzar la matrícula cal omplir el formulari de la Fundació Universitat de Girona: https://www.fundacioudg.org/es/curso-especializacion-gis-cloud.html

Més informació: https://www.unigis.es/gis-cloud/