Llengües Modernes > Guia d'elaboració del TFG (Facultat de Dret)

Llengües a la UdG

Aquesta guia multimèdia per a l'elaboració dels treballs finals de grau del Facultat de Dret pretén ser un material de suport tant per al professorat que ha de tutoritzar i avaluar el TFG com, sobretot, per als estudiants que els han d'elaborar. L'objectiu principal és que l’estudiant disposi d’una guia entenedora i accessible que el situï i l'acompanyi progressivament en el procés, sovint complex, d’elaboració del treball final de grau.

El projecte ha estat possible a iniciativa del Deganat de la Facultat de Dret, i gràcies a un ajut d’innovació docent concedit pel Rectorat de la UdG per a l’exercici 2017-2018. El resultat del projecte són 27 vídeos, elaborats pel Servei de Llengües Modernes i la Biblioteca de la UdG, amb uns continguts que cobreixen no només la part més tècnica o substantiva de les disciplines acadèmiques o científiques, sinó també els aspectes lingüístics i l’ús de la documentació i la bibliografia.