Investiga > UdGDivulga > Divulgación y fomento de vocaciones científicas > Noche de la Investigación
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Nit de la Recerca

La Nit Europea de la Recerca és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència.

La Nit Europea de la Recerca se celebra cada any l’últim divendres de setembre en més de 300 ciutats de 30 països de tota Europa. El seu objectiu és apropar la recerca, la innovació i els seus protagonistes, els científics i científiques, a la ciutadania d’una forma planera i divertida. Així, tot tipus de públic, des d’escoles, famílies i canalla fins a joves o adults de totes les edats, podreu conèixer i ser partíceps de la ciència del vostre territori a través de diferents activitats com tallers, xerrades, espectacles, experiments, observacions astronòmiques i jocs.

La Nit Europea de la Recerca a Girona

Al node de Girona, la Nit Europea de la Recerca tindrà lloc el dia 24 de setembre, amb una festa a la Casa de Cultura de Girona ! Des de les 5 de la tarda, investigadors de la Universitat de Girona oferiran tallers per explicar la seva recerca de forma que hi puguin participar públics de totes les edats, sobretot els futurs petits recercaires. La festa estarà amenitzada per en Dani Jiménez , que ens mostrarà com d'espectacular és la ciència, i com la trobem en el nostre dia a dia.

Les activitats de la Nit de la Recerca a Girona començaran el dijous 23 i divendres 24 al matí amb la participació de una sèrie de investigadors que oferiran xerrades a instituts via telemàtica. Els estudiants hi podran contactar i parlar amb ells, de la seva recerca, de la seva trajectòria, de què fa un investigador en el seu dia a dia i de un munt de coses més. Serà el tret de sortida de “Un dia en la #UdGRecerca”!

Alguns investigadors també sortiran de Girona i aniran a Olot, el dissabte 25 a la tarda. Aquests participaran en el Festival de Cultura Científica “Un Toc de Ciència” , organitzat per la Nieves Lorenzo en col·laboració amb la Associació Catalana de Comunicació Científica i la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la UdG.

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.