Investiga > 4a Edició del Programa "Deep-Tech Initiator" de suport a l'emprenedoria científica (CAT-ESP-ANG)

Investiga

S'obre el termini d'inscripcions per a la 4a Edició del programa "Deep-Tech Initiator" de suport a l'emprenedoria científica, organitzat per l'Oficina de Transferència Tecnològica (OITT) i l'Escola de Doctorat de la Universitat de Girona, adreçat a predocs, estudiants de doctorat, investigadors juniors i sèniors i, emprenedors del territori. Fins al 31 de maig!

*CAT*

Vols conèixer el potencial del teu projecte de recerca? T'agrada el món de les Start-Ups però no saps per on començar? Tens una idea innovadora però no saps com fer-la realitat? La Universitat de Girona pensa en tú i en com donar-te resposta a aquestes preguntes, a través del curs que organitzen l'Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l'Escola de Doctorat de la UdG, a la:

4a Edició del programa "Deep-Tech Initiator" de foment a l'emprenedoria científica

'Deep-Tech' es defineix com tot aquella tecnologia d'alt impacte, que prové dels camps de la biotecnologia, la biomedicina, la intel·ligència artificial, la robòtica, els nous materials, la fotònica, l'electrònica o la imatge mèdica (més informació AQUÍ). Si tens un interès en aprendre sobre el món 'Deep-Tech' i emprenedor, apunta't a aquest curs de formació. Les inscripcions ja estan obertes !

• Beneficiaris: Investigadors/-es pre-doctorals i post-doctorals, estudiants de doctorat, doctor/-es recents, investigadors sèniors i, emprenedors del territori.
  • Calendari: Des del dimecres 1 de juny de 2023 fins a mitjans de juliol (calendari subjecte a un nombre mínim d'inscrits).
  • Sessions: Fins a unes 40 hores.
  • Horari: 6 hores a la setmana: Dilluns, dimarts i dijous de 9 a 11h.
  • Modalitat: Virtual (Microsoft TEAMS).
  • Idioma: Català, Castellà i Anglès.
  • Certificat d'assistència (si assistència >80% de les sessions).
  • Cost: Gratuït.
  • Més informació: david.angelats@udg.edu
  • Inscripcions: david.angelats@udg.edu / LINK
  • Data límit d'inscripció: 31 de maig de 2023

*ESP*

¿Quieres conocer el potencial de tu proyecto de investigación? ¿Te gusta el mundo de las Start-Ups pero no sabes por dónde empezar? ¿Tienes una idea innovadora pero no sabes cómo hacerla realidad? La Universidad de Girona piensa en ti y en cómo darte respuesta a estas preguntas, mediante el curso que organizan la Oficina de Investigación y Transferencia Tecnológica (OITT) y la Escuela de Doctorado de la UdG, a la:

4ª edición del programa "Deep-Tech Initiator" de fomento al emprendimiento científico

'Deep-Tech' se define como toda tecnología de alto impacto, que proviene de los campos de la biotecnología, la biomedicina, la inteligencia artificial, la robótica, los nuevos materiales, la fotónica, la electrónica o la imagen médica (más información AQUÍ). Si tienes interés en aprender sobre el mundo 'Deep-Tech' i emprendedor, apúntate a este curso de formación. ¡ Las inscripciones ya estan abiertas !

• Beneficiarios: Investigadores/-as predoctorales y postdoctorales, estudiantes de doctorado, doctores/-as recientes, investigadores/-as sènior i, emprendedores del territorio.
  • Calendario: Desde el miércoles 1 de junio de 2023 hasta mediados de julio (calendario sujeto a un número mínimo de inscritos).
  • Sesiones: Hasta unas 40 horas.
  • Horario: 6 horas a la semana: Lunes, Martes y Jueves de 9 a 11h.
  • Modalidad: Virtual (Microsoft TEAMS).
  • Idioma: Catalán, Castellano e Inglés.
  • Certificado de asistencia (si asistencia >80% de las sesiones).
  • Coste: Gratuito.
  • Más información: david.angelats@udg.edu
  • Inscripciones: david.angelats@udg.edu / LINK
  • Fecha límite de inscripción: 31 de maig de 2023

*ENG*

Do you want to know the potential of your research project? Do you like the world of Start-Ups but do not know where to start? Do you have a disruptive idea but do not know how to make it come true? The University of Girona thinks of you and how to reply to your questions, through the course that the Tech Transfer Office (TTO) and the School of Doctorate Studies of the UdG are organizing:

4th edition of the "Deep-Tech Initiator" program supporting research-based entrepreneurship

The 'Deep-Tech' refers to that technology of possible great impact, that comes from the fields of biotechnology, biomedicine, articial intelligence, robotics, new materials, photonics, electronics or medical image (más información HERE). If you are interested on learning of the 'Deep-Tech' and entrepreneur world, join to this training course. Registrations are now open !

• Beneficiaries: Predoctorals and postdoctorals researchers, doctoral students, PhD's & senior researchers and, entrepreneurs of the region.
  • Calendar: From Wednesday 1st June 2023 until mid July.
  • Sessions: Up to 40 hours.
  • Hours: 6 hours a week: Mondays, Tuesdays and Thursdays from 9am to 11am.
  • Modality: Virtual classroom (Microsoft TEAMS).
  • Language(s): Catalan, Spanish & English.
  • Certificate of Assistence (if >80% of the sessions attended).
  • Cost: Free.
  • More information: david.angelats@udg.edu