Investiga > UE: Webinari Una proposta valuosa - Horizon Results Platform & Partners

Investiga

UE: Webinari Una proposta valuosa - Horizon Results Platform & Partners

Inici:
24/01/2023 - 10:00
Fi:
24/01/2023 - 11:00
Lloc:
Format:
Organitzador
Horizon Results Platofrm
Inscripcions
Connexió directa a https://ecconf.webex.com/ecconf/j.php?MTID=m18f5ef23b2e7e4c11914b6855211d5c9
Web:

L'equip de la plataforma de resultats Horizon (Horizon Results Platform) presenta el webinari ‘Horizon Results Platform & Partners: A Value Proposition’, el proper 24 de gener, de 10h a 11h, on s'exposarà l'últim estat sobre els desenvolupaments de la plataforma.

Socis de la plataforma es presentaran i presentaran com poden ajudar als coordinadors i consorcis, de manera gratuïta, en els seus esforços per "fer que els teus resultats importin"!:

• EEN Enterprise Europe Network: serveis de suport d'experts que ajuden les PIMEs a innovar i créixer internacionalment. Els membres inclouen cambres de comerç i indústria, organitzacions de desenvolupament regional, universitats i instituts de recerca, així com agències d'innovació.
    • HRB Horizon Results Booster: serveis de suport d'experts per augmentar el potencial d'explotació dels resultats de la vostra recerca, difondre'ls de manera eficaç i sortir al mercat.
    • European IP Helpdesk: suport per la gestió de la vostra IP en empreses transnacionals o programes de recerca i innovació de la UE.
    • EBAN European Business Angels Network:representant paneuropeu d'inversors en fase inicial, que reuneix més de 150 organitzacions membres en més de 50 països.
    • BAE Business Angels Europe Network: Confederació Europea d'Angels Investing, que representa les Federacions Europees de Business Angels i les associacions comercials a Europa.
    • SIF Solar Impulse: aborda els reptes de sostenibilitat alhora que permet el creixement econòmic.

Els vídeos de com s'ha treballat amb les xarxes anteriors estan disponibles al canal de televisió Horizon Results Platform TV (HRP TV)!

Per assistir al webinari cal entrar al següent enllaç:

Webex Link: https://ecconf.webex.com/ecconf/j.php?MTID=m18f5ef23b2e7e4c11914b6855211d5c9