Instituts > La Biblioteca de la Universitat i l'Institut organitzen tallers d'orientació del Treball de Recerca

Institut de Llengua i Cultura Catalanes

La Biblioteca de la Universitat de Girona compta amb la col·laboració de l'ILCC per a organitzar tallers sobre el Treball de Recerca de Batxillerat en humanitats i ciències socials.

La Biblioteca de la Universitat de Girona organitza enguany una sèrie d'activitats dirigides als estudiants de Batxillerat. Els estudiants de les modalitats científiques i tecnològiques assisteixen a xerrades dels seus àmbits d'interès. Mentre que els estudiants de les modalitats d'humanitats i ciències socials participen en un taller d'orientació sobre el Treball de Recerca.

L'ILCC col·labora amb la Biblioteca en el taller sobre el Treball de Recerca en humanitats i ciències socials com a institut de filologia expert en recerca humanística. L'objectiu és assessorar els estudiants perquè puguin enfocar la recerca des de la metodologia i les eines d'estudi pròpies de les humanitats i de les ciències socials. El taller presenta el Treball de Recerca, les fases de realització del treball (des del plantejament de la temàtica, passant per la metodologia de treball fins als resultats) tenint en compte el bon ús de llengua amb consells de redacció, així com dels aspectes tipogràfics i formals, entre altres.

La voluntat d'aquestes activitats és acostar la Universitat i els seus serveis als estudiants preuniversitaris.