Instituts > Literatura Medieval participa, una vegada més, al Cicle de Conferències "Miquel Pujol Canelles"

Institut de Llengua i Cultura Catalanes

Membres del grup de Literatura Medieval van participar en el Cicle de Conferències "Miquel de Pujol Canelles" del XXVIII Festival Terra de Trobadors 2018, celebrat a Castelló d'Empúries del 6 al 8 de setembre.

El doctor Xavier Renedo va participar el passat 6 de setembre de 2018 en el Cicle de Conferències "Miquel de Pujol Canelles" del XXVIII Festival Terra de Trobadors, celebrat a Castelló d'Empúries. La conferència inaugural, a càrrec del doctor Renedo, tenia per títol "Ponç Hug IV d'Empúries i Ramon Muntaner". El Cicle de Conferències "Miquel de Pujol Canelles" d'enguany ha estat dedicat a les figures de Ponç Hug IV d'Empúries (1277-1313), el compte trobador, i a l'escriptor empordanès Carles Fages de Climent amb motiu de l'any Carles Fages de Climent 2018.

Seguidament, es va presentar el número 17 de la revista Mot so razo.