Instituts > Reunió del consell editorial de la European Review of Private Law (ERPL)

Institut de Dret Privat Europeu i Comparat

El dissabte 9 de febrer ha  tingut lloc a Girona la reunió del consell editorial de la European Review of Private Law (ERPL) per tractar els propers temes i les noves iniciatives. Hi han participat, entre d’altres, els professors Harriet Schelhaas, Barbara Pozzo, Jean-François Gerkens, Miquel Martín-Casals, Matthias Storme Rolf Joxs, Michel Cannarsa i  els estudiants de doctorat Florian Pollefeyt i José Carlos Hernández. La trobada ha estat organitzada per l'Institut de Dret privat, europeu i comparat de la Universitat de Girona, qui agraeix a la Biblioteca del Campus de Montilivi que ens hagi acollit en una de les seves sales de treball.

Per accedir a la revista cliqueu aquí