Instituts > Reunió del comitè científic per organitzar les Vint-i-unenes Jornades de Dret Català a Tossa

Institut de Dret Privat Europeu i Comparat

S’ha celebrat a la seu de l’Institut de Dret Privat Europeu i Comparat la reunió del comitè científic de les Jornades de Dret Català a Tossa, per preparar la vint-i-unena edició

Els dies 24 i 25 de setembre tornen les Jornades de Dret Català a Tossa.  Amb la finalitat de dissenyar-ne el programa i començar els preparatius de l’organització, ha tingut lloc a la seu de l’Institut de Dret Privat Europeu i Comparat la reunió del comitè científic de les Jornades. Hom ha destacat el fet que en aquesta edició es commemoraran els quaranta anys d’aquesta iniciativa acadèmica, que des de 1980 és el punt de trobada dels professionals interessats en el desenvolupament del Dret civil de Catalunya. Després de la important STC 132/2019, ara s’escau encarar el repte de com implementar les noves directives europees sobre compra-venda dins el llibre sisè del Codi Civil de Catalunya i també d’analitzar les propostes renovadores en el camp dels arrendaments, amb particular atenció als arrendaments de finques urbanes per a habitatge permanent, i de les noves formes contractuals sobre l’ús de béns mobles, entre altres qüestions.

En les properes setmanes es concretaran els temes de les ponències.

Per a més informació un podeu adreçar a secretaria.iecpl@udg.edu.