Institut de Ciències de l'Educació > ComparTeam'23

Institut de ciències de l'educació

ComparTeam'23

La tercera edició de la jornada organitzada per l’equip ComparTeam de l’ICE-SAID de la Universitat de Girona va reunir professorat amb una alta motivació per divulgar i conèixer pràctiques docents exitoses a l’aula.

La tercera edició de la Jornada ComparTeam, un espai de trobada per a professorat motivat per aprendre i enriquir-se mútuament en la seva tasca docent, va tenir lloc el passat dissabte 2 de desembre a la casa Can Caballé, d'Estanyol.
Una trobada que va aplegar més de 130 docents d’arreu de Catalunya i dues persones d’origen finlandès. ComparTeam’23 ha donat continuïtat a les dues edicions anteriors, incrementant el nombre d’assistents i les ganes de participació. Així ho constaten les 5 persones docents que lideren el projecte i fan que es pugui repetir any rere any.

El programa de la jornada, de 10 hores de durada, va incloure 24 tallers en forma de píndoles informatives, anomenades ComparTasts. Els tallers es van dividir en sis blocs de quatre activitats simultànies. La temàtica dels ComparTasts va ser molt diversa, incloent experiències amb caixes d’aprenentatge, realització de curtmetratges a l’aula o gestió emocional de pèrdues i dols, entre d’altres. L’objectiu ha estat  compartir experiències, conèixer les oportunitats que ofereix el Nou Currículum i la seva aplicació pràctica a les aules, i obrir la mirada a pràctiques educatives innovadores i a metodologies inclusives.