Grups de recerca > L'Oncolliga organitza la primera edició de l'Oncoesquimo

Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

L'Oncolliga organitza la primera edició de l'Oncoesquimo

La Vall de Núria acollirà el pròxim 26 de març la primera edició de la prova solidària Oncoesquimo.

L'Oncoesquimo és una cursa d'esquí de muntanya que té com a objectiu recaptar fons per ajudar els malalts de càncer de les comarques gironines i d'Osona. La prova està impulsada per la Fundació Oncolliga Girona i Osona contra el Càncer juntament amb la Unió Excursionista Vic.

La prova es realitzarà en equips que hauran d'unir esforços esquiant contra el càncer. El repte s'espera amb grans expectatives tot i les exigències del recorregut, que portarà als esquiadors a gaudir del cim del Puigmal (2.913 m), el Pic de Finestrelles (2.826 m) i finalment del Pic de la Fossa del Gegant (2.807 m).

La primera esquiada que organitza l'Oncolliga se suma a la llista d'activitats vinculades a l'esport que l'entitat gironina ve duent a terme en col·laboració amb altres entitats per a recaptar fons per les persones malaltes de càncer com l'Oncotrail, l'Oncobike i l'Oncoswim.

Gràcies a l'àmplia experiència de la Fundació Oncolliga de Girona en l'organització d'esdeveniments esportius i solidaris l'Oncoesquimo aspira a convertir-se en un referent de l'esquí de muntanya. Les inscripcions de la prova ja estan obertes al web www.oncoesquimo.cat.

Més informació aquí

Girona, 3 de desembre de 2021.