Grups de recerca > Fundació EOI: Ajuts a la innovació oberta a través de la iniciativa "Activa Startups"

Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

La fundació EOI (Escola d'organització industrial) a través del BOE, aprova la convocatòria per a la concessió d'ajuts dirigits a impulsar la innovació oberta a través de la iniciativa "Activa Startups", dins el marc de la Recuperació, Transformació i Resiliència.

Podran tenir la condició d'empreses beneficiàries, les empreses l'activitat de les quals es refereixi a sectors manufacturers, gestió de residus, descontaminació, sanejament, subministrament d'aigua, construcció, transport, emmagatzematge, hostaleria, serveis d'arquitectura, enginyeria, recerca i desenvolupament. Amb domicili fiscal a la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia, que tinguin la condició de PIME i que vagin a desenvolupar un projecte d'innovació oberta amb l'assessorament i suport d'una startup.

Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria tindran la consideració de subvencions a fons perdut. Es concediran com a ajudes econòmiques a les empreses beneficiàries, per a cobrir les despeses derivades de la col·laboració amb la startup, en el treball d'innovació oberta per a la resolució del repte.

La despesa total per a aquesta convocatòria és d'un milió dos-cents mil euros (1.200.000 €), i es realitzarà amb càrrec al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. La intensitat de l'ajuda concedida serà del cent per cent de l'import brut dels costos subvencionables del projecte fins a una quantia màxima de 40.000 euros.

El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes des de la publicació d'aquest extracte en el BOE.

Termini: 06/05/2022, 11:59PM