Grups de recerca > FECYT - Convocatòria 2020 d’ajudes per al foment de la cultura científica i de la innovació

Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

L’objectiu d’aquesta convocatòria és incrementar la cultura científica, tecnològica i innovadora de la societat i augmentar la difusió dels resultats de la recerca científic-tècnica. El termini intern acaba el 25 de gener a les 9.00 h.

Les activitats objecte d’aquesta convocatòria hauran d’inscriure’s en alguna de les 5 línies d’actuació següents:

1. Cultura científica, tecnològica i de la innovació
      2. Educació i vocació científiques
      3. Ciència ciutadana
      4. Xarxes de divulgació i comunicació de la ciència i la innovació

4.1 Xarxa d’universitats de cultura científica i de la innovació

4.2 Fires de la ciència

1. Foment del pensament crític

L’import global d’aquesta convocatòria és de 3.940.000 € i es finançarà fins al 60% del cost total de l’actuació, que no podrà passar dels 150.000 €.

Despeses subvencionables

• Els contractes temporals del personal específicament per a la realització de l’activitat finançada.
    • Despeses de viatges, dietes, allotjament i manutenció del personal vinculat amb l’execució de l’activitat finançada.
    • Adquisició de material fungible, subministres i similars (excepte el material d’oficina i consumibles informàtics).
    • Les despeses d’auditoria, assessorament, difusió, publicitat i equivalents.
    • El lloguer de sales, servei de traducció, i l’organització de conferències, esdeveniments, congressos, seminaris i reunions.
    • El cost d’utilització de serveis centrals (sempre que les tarifes siguin públiques).
    • El cost de l’informe d’auditoria fins a 1.200 €, que serà obligatori.

El termini d’execució de les activitats subvencionades serà de l’1 de juliol de 2020 fins als 30 de juny del 2021.

Sol·licituds

Les sol·licituds es realitzaran de forma virtual a través de l’aplicació disponible al web www.convocatoria.fecyt.es i s’hi haurà d’aportar la documentació que es detalla en la convocatòria, segons els models disponibles a la mateixa plataforma.

Terminis

El termini oficial per elevar a definitives les sol·licituds acaba el dia 26 de gener a les 13.00 h. Ara bé, per tal de completar el tràmit de sol·licitud és necessari registrar cada sol·licitud per mitjà de la signatura de la Vicerectora de Recerca i Transferència del Coneixement, motiu pel qual establim que el termini intern* de recepció de sol·licituds definitives acaba el dia 26 de gener a les 9.00 h; més enllà d’aquesta data no garantim que tinguem temps suficient per revisar les sol·licituds (principalment els apartats de personal i pressupost) i completar el tràmit de registre.

Accés al formulari de sol·licitud

Descarregar la convocatòria

Descarregar la guia d’ajuda

Si teniu interès en concórrer en aquesta convocatòria, poseu en contacte amb en Pau Blasco (recercaoitt@udg.edu / 9746) al més aviat possible.