Grupos de investigación > LIBERI > Proyectas de investigación > Estudio sobre el Compromiso Socioeducativo (COSE)
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Estudi sobre el Compromís Socioeducatiu

Projecte de recerca

Estudi sobre el Compromís Socioeducatiu (COSE)

L’ASPEAIA i la Universitat de Girona varen signar un conveni de col·laboració per fer l'estudi i avaluació del compromís socioeducatiu a nivell de Catalunya, L’objectiu era avaluar els resultats i l’impacte que ha tingut aquest instrument en els infants i adolescents que s’atenen des els EAIA.

• Investigadores: Dra Carme Montserrat i Raquel Medina
  • Any 2016

Enllaços d’interès

ASPEAIA
Pàgina web

El 3 de maig de 2019 va tenir lloc a l'Auditori Josep Irla de Girona una jornada tècnica sobre el Compromís Socioeducatiu (COSE), instrument bàsic per treballar les situacions de risc de maltractament d’infants i adolescents, organitzada per l'ASPEAIA. En ella es van presentar els resultats de l'avaluació del disseny, el desenvolupament i l’aplicació tècnica del COSE, portada a terme sota la direcció de la Dra. Carme Montserrat. Van assistir un centenar de professionals i responsables dels SEAIA, Equips Tècnics, SBAS, SIS i CRAE de tot Catalunya.

Publicacions

Montserrat, C., Planas, T., & Medina, R. (2019). El Compromís Socioeducatiu (COSE) en el marc d’intervenció dels Equips d’Atenció a la Infància i Adolescència a Catalunya. Pedagogia i Treball Social. Revista de ciències socials aplicades, 8, 1, 3-27.

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.