Grups de recerca > Edgar Iglesias participa a la jornada d'Esport i Educació a Martorell

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

El passat 13 d’abril va tenir lloc el seminari ‘L’esport educatiu a temps complet i el seu impacte en la millora de les oportunitats educatives’, organitzat per la Regidoria d’Esports de l'Ajuntament de Martorell, a Martorell. Des d’una perspectiva de l’educació a temps complet, es va apropar als assistents als plantejaments pedagògics que configuren la pràctica de l’activitat física i esportiva, i la seva rellevància en la millora de les oportunitats i l’equitat educativa, així com també del rendiment escolar.

Edgar Iglesias, va realitzar la ponència inaugural "Educació a temps complet" i posteriorment va participar a la taula rodona juntament amb Valentí Santos, qui va introduir l’esport educatiu amb visió 360; i el director de l’Aliança Educació 360, Enric Aragonès.

A la jornada hi van assistir membres de les direccions dels centres educatius de Martorell, professors i mestres d’educació física de la ciutat i altres municipis de la comarca, professionals de l’activitat física i de l’esport i tècnics dels diferents departaments de l’Ajuntament de Martorell i del Patronat Municipal de Serveis d’Atenció a les Persones de Martorell (PMSAPM).