Grups de recerca > Recomanacions quan hi ha una revelació de violència sexual en infants

Infància, adolescència, els drets dels infants i la seva qualitat de vida

Recomanacions quan hi ha una revelació de violència sexual en infants

El Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada de la Generalitat de Catalunya ha publicat unes Recomanacions per a familiars i per a professionals quan hi ha una revelació de violència sexual en nens, nenes i adolescents.

Aquestes Guies per a la intervenció en infància i adolescència en casos de revelació de violència sexual han estat elaborades pels psicòlegs forenses de Justícia Dra. Montse Bravo i Dr. Josep Ramon Juárez, qui és professor de la UdG i membre de l'ERIDIQV.

Publicades pel Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, donen pautes d’actuació a seguir per tal de reduir la victimització secundària i minimitzar els efectes del que han viscut els nens, nenes i adolescents.

Hi ha dues versions, per a famíliars i per a professionals, i es poden descarregar, tant en català com en castellà, aquí.