Facultat de turisme > Benvinguda als estudiants de programes d'intercanvi d'estudis: Erasmus, Sicue i Prometeu

Facultat de Turisme

El dijous 7 de setembre l’equip de Deganat de la Facultat de Turisme va donar la benvinguda als estudiants dels programes d’intercanvi d’estudis, Erasmus, Sicue i altres internacionals que romandran a la Facultat durant el primer semestre o tot el curs.

Aquest primer semestre una quarantena d'estudiants provinents d’Itàlia, Àustria França, Portugal, Brasil, Bèlgica, Eslovènia, Eslovàquia, Romania, Regne Unit, Xile i Xina, i dins del programa Sicue de Valladolid, Oviedo i Sevilla, realitzaran assignatures dels estudis de grau i també dels màsters de la Facultat de Turisme dins els programes d'intercanvi d'estudis Erasmus, Sicue i altres.

Durant les primeres setmanes d’estada, cada estudiant comptarà amb l’ajut d’un estudiant de la Facultat dins el programa Mentur per orientar-los i guiar-los en el funcionament de la universitat. I també dins d'aquests mateixos programes d'intercavni, aquest curs una setantena d’estudiants de la Facultat marxaran a diverses universitats espanyoles, europees i de fora d’Europa.

La Facultat de Turisme va ser distingida amb la menció UdG-Mercure com el centre amb un major percentatge d'estudiants en programes d'intercanvi del conjunt de la Universitat de Girona.