Facultat de turisme > Conferència “Arquitectura del turisme informal” una visió sobre el càmping i el turisme

Facultat de Turisme

La conferència es va organitzar en el marc del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs” de la Facultat de Turisme (UdG).

El divendres 27 de novembre 2020, el Dr. Xavier Martin Tost, Arquitecte i doctor per la Universitat Ramon Llull (URL) i autor de la tesi “Arquitectura del turismo informal”, i la Dra. Anna Martínez Duran, arquitecta i doctora per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), i directora de la tesi del Dr. Martin Tost, han impartit una conferència telemàtica per a estudiants de 1r curs del grau en Turisme.

La conferència, proposada pel degà de la Facultat de Turisme, el Dr. Majó, se centra en l’evolució de l’arquitectura dels càmpings i en els elements que faciliten la interacció dels hostes amb l’entorn. Concretament,  l’explicació versa sobre el model d'ocupació temporal en el paisatge litoral de Catalunya a partir de l’anàlisi de diversos casos destacats.

Els assistents, estudiants de 1r curs de grau en Turisme, van poder entendre a partir dels casos plantejats la rellevància de la gestió arquitectònica dels espais i la seva relació amb el fenomen turístic.

En aquest enllaç trobareu les diverses conferències que programades en el marc del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 2020-21”