Facultat d'Educació i Psicologia > Dos projectes socioeducatius d'estudiants de 3r curs del grau de Pedagogia guanyen els Raimon Badia

Facultat d'Educació i Psicologia

Dimecres 10 de maig, alumnes del grau de Pedagogia varen ser premiats als premis Raimon Badia.

Concretament, un dels projectes guanyadors va ser el projecte SOSTRE VIOLETA, centrat amb el suport a dones sense llar ha estat un dels dos projectes guanyadors. També, ha rebut un premi accèssit el projecte SOCA-REL centrat en la mentoria a joves sols migrats. També, ha estat finalista l’equip PARLEM-NE A TEMPS centrat en la salut mental de les persones joves.

Aquests reconeixements han estat possibles tant per la motivació i treball de l’alumnat com per l’acompanyament i dedicació dels professors Jaume Torroella, Mabel Salguero, Narcís Turon i Júlia Cubarsí i el becari Víctor López a través del projecte d’innovació docent DICAV que realitzen des de les assignatures de Direcció, Currículum i Avaluació del 3r curs del grau de Pedagogia.

En són moltes alumnes implicades: Mònica Escuer, Núria Marquès, Carla Brugué, Bruna Balaguer, Norbert Majó, Yousef Yermak, Ester Johé, Iman Badaoui, Samira Ramadan, Júlia Guell, Abril Blanco, Savka Belen Suárez, Ariadna Quer, Mariona Vila, Gemma Sayós, Nora Quesada, Irina Maynegre, Pau Pericot, Arnau Marcé, Joan Toledo, Júlia de Malibrán i Laia Noguera.

Moltes gràcies a l’alumnat i professorat per la feina feta i per dur el grau de Pedagogia de la UdG fora de les terres gironines. Ens quedem amb un trosset de l’enorme alegria rebent els reconeixements durant l’entrega dels premis.