Introducció al submarinisme, 18 i 19 de juny. 1ECTS.
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

Introducció al submarinisme, 18 i 19 de juny. 1ECTS.

T'has plantejat conèixer el fons del mar de la Costa Brava * d'una manera ben esportiva i divertida??? El dijous 18 i divendres 19 de juny pots introduir-te al submarinisme i aconsegueixes 1 ECTS per reconeixement.

2n quadrimestre: 2 dies complerts
Sessions:Dijous 18 i divendres 19 de juny.

Horaris:   9.30 a 13.30 h  i de 15 a 19.30 h

Avaluació: assistència obligatòria al 100% i en tot l'horari i aprovar avaluació final del curs.

Informació i inscripcions

*ATENCIÓ! A causa del confinament del COVID-19, fins que Barcelona i rodalies no passi a fase 3 del desconfinament, només ho poden fer estudiants de la regió sanitària de Girona.