Esports a la UdG > VOLUNTARIAT: guanya PUNTS per aconseguir ECTS ajudant i col·laborant en els voluntariats esportius
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

Diferents associacions i ajuntaments ens demanen voluntaris per organitzar les seves activitats esportives. T'animes a ajudar-los? Cada 40 punts pots obtenir 1 ECTS.

Mira el programa de voluntariats que proposa el Servei d'Esports i que pots fer d'ara fins al mes d'agost de 2022.

INFORMACIÓ de les CONVOCATÒRIES de VOLUNTARIATS

Voluntariats més propers:

• Voluntariat Cursa solidària bombers: dissabte 28 maig matí -22 punts /tarda -8 punts-
  • Voluntariat Cursa solidària bombers: diumenge 29 maig -14 punts-
  • Voluntariat Marxa popular de  Montilivi: diumenge 12 de juny -10 punts-
  • Voluntariat promoció del Servei d'Esports a la Fira d'entitats esportives de Girona: dissabte 11 de juny -16 punts-

T'animes? Et necessiten!

Informació de com canviar punts per ECTS