Escola Politècnica Superior > Beques Josep M. Ginés i Pous 2019 - Postgrau (BJMGP 2019)

Escola Politècnica Superior

Beques Josep M. Ginés i Pous 2019 - Postgrau (BJMGP 2019)

Les beques per ampliació d'estudis universitaris són fins a 28.000€ i el termini de sol.licitud acaba el 30 d'abril de 2019.

BEQUES JOSEP MARIA GINÉS I POUS 2019 - POSTGRAU (BJMGP 2019)

El Patronat Politècnica convoca l'any 2019 la novena edició de les Beques Josep Maria Ginés i Pous per a l’ampliació d’estudis universitaris (BJMGP) que, amb caràcter anual, tenen com a objectiu el foment de l’especialització tècnica dels titulats en algun dels estudis impartits a l’Escola Politècnica Superior (Politècnica) de la Universitat de Girona (UdG).

En aquesta edició del 2018 es convoquen 2 beques per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2019-2020 o el curs 2020-2021, en qualsevol universitat estrangera.

La convocatòria comprèn qualsevol àrea de coneixement relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura. Independentment de l’àrea de coneixement, es prioritzaran les propostes d’ampliació d’estudis per la seva orientació professionalitzadora.

La dotació global corresponent a aquesta convocatòria del 2019 és de fins a 28.000 € i la dotació màxima de cada beca serà de fins a 14.000 €.

La convocatòria es tanca el dia 30 d’abril de 2019.

Bases i sol·licitud de la convocatòria 2019 de les beques JMGP: