Departament d'Infermeria > LA DRA. DOLORS JUVINYÀ i LA DRA. ROSA SUÑER, LES PRIMERES CATEDRÀTIQUES D'INFERMERIA DE LA UdG

Departament d'Infermeria

El passat dimarts 31 d'octubre les professores Dra. Dolors Juvinyà i Dra. Rosa Suñer, totes dues del Departament d'Infermeria de la Universitat de Girona, van defensar i guanyar les primeres places de Catedràtiques d'Infermeria de la Universitat de Girona.

Ambdós tribunals, presidits per la Dra. Teresa Lluch i la Dra. Maria Pla, van destacar les grans trajectòries personals i professionals de les dues professores de la Facultat d'Infermeria i el gran motiu de satisfacció que representa per la Universitat de Girona i per la Infermeria catalana assolir aquesta fita. Es va distingir el lideratge que la Dra. Juvinyà i la Dra. Suñer han dut a terme en la recerca infermera i en la transferència d'aquesta, l'excel·lent qualitat de la docència impartida, la seva gran visió estratègica i la capacitat de gestió.

Aquest reconeixement és un honor i un orgull pel Departament d'Infermeria i per la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona i evidencia les magnífiques trajectòries professionals i acadèmiques de totes dues.