Departament d'Infermeria > Informació relacionada amb la plaça de professorat lector Serra Húnter (UdG-LE-212-049)

Departament d'Infermeria

Plaça de professorat lector Serra Húnter del Departament d’Infermeria (UdG-LE-212-049)

Què s’espera d’aquest professor/a?

Es tracta d’una plaça de professor/a permanent a temps complert Doctor/a, que requereix d’experiència en docència i recerca.

El perfil de la plaça és d’una persona titulada en infermeria (Diplomada o Graduada en Infermeria) amb experiència professional en recerca i en docència en el grau d’infermeria. Amb una bona avaluació docent i amb domini de diferents metodologies docents i en especial en Aprenentatge Basat en Problemes. Es valorarà com a mèrit addicional tenir experiència en la coordinació de l’activitat docent universitària, i especialment al grau d’Infermeria

En quant a la recerca, s’espera que tingui una trajectòria en procés de consolidació en les línies del perfil, amb publicacions d’impacte en el “Journal Citation Reports” i que participi en projectes de recerca competitius i no competitius, de l’àmbit de la promoció de la salut i de la infermeria.

També s’espera que el professor/a tingui capacitat de lideratge i implicació en la gestió.

La docència a impartir per el/la professor/a al Departament d’Infermeria tindrà un número de 20 crèdits (200 hores de docència presencials, a més de les activitats de gestió en la docència, tutories presencials, etc.)

La docència prevista inicialment, amb possibilitats de modificacions és la següent:

• En el Grau d’Infermeria a les assignatures següents:

Atenció infermera de la persona sana al llarg del cicle vital (teoria i seminaris)

Infermeria comunitària I (teoria)

Gestió d’Infermeria (teoria i seminaris)

En cas que es requereixi de més informació dirigiu-vos a la Direcció del Departament d’Infermeria: dir.depinfermeria@udg.edu

Tf: +34 972 418971

__________________________________________________________

The Serra Húnter lecturer position in the Department of Nursing. What is expected of this lecturer?

This is a full-time permanent lecturer position for a holder of a doctorate that requires teaching and research experience.

The position profile is that of a graduate in nursing (diploma or bachelor’s degree in nursing) with professional experience in research and teaching in a nursing programme. The candidate should also have good teaching assessment and mastery of different teaching methodologies, especially problem based learning. Experience in the coordination of university teaching activities, especially at the level of a bachelor’s degree in nursing, will be an advantage.

In terms of research, the candidate’s research trajectory should be in the process of consolidation along the lines of the profile. The candidate should have published in journals with high impact factors according to the Journal Citation Reports and have participated in competitive and non-competitive research projects in the field of health promotion and nursing.

The candidate should also have leadership skills and a willingness to be involved in management.

The lecturer in the Department of Nursing will teach 20 credits (200 hours of face-to-face teaching) in addition to teaching management activities, face-to-face tutorials, etc.

The initial teaching planned, with the possibility of modifications, is presented below.

• In the following subjects in the Bachelor's Degree in Nursing:

Nursing care of the healthy person throughout the life cycle (theory and seminars)

Community nursing I (theory)

Nursing management (theory and seminars)

For further information, please contact the Department of Nursing: dir.depinfermeria@udg.edu