Departament de Geografia > 6a edició del Seminari teoricopràctic Paisatges salvats - Paisatges per salvar

Departament de Geografia

6a edició del Seminari teoricopràctic Paisatges salvats - Paisatges per salvar

Els propers 26 i 27 de gener de 2024, el grup de recerca APTA i la Càtedra de Geografia i Pensament Territorial del Departament de Geografia de la UdG, juntament amb l’Associació Naturalistes de Girona i SOS Costa Brava, i amb el suport del Consell Social de l’UdG, la Societat Catalana de Geografia i l’ICE-Josep Pallach de l’UdG, organitzen una nova edició del seminari Paisatges Salvats – Paisatges per Salvar.

La VI edició segueix la línia de treball entorn les mobilitzacions en defensa del territori i el paisatge. Aquesta vegada el seminari se centrarà en com es pot reforçar la mobilització ambiental de les joves generacions, especialment a partir de l’ensenyament secundari. La primera jornada, el divendres 26 de gener a la tarda, i com ja ve sent habitual, inclourà una sèrie de xerrades i debats a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres a partir de les 15h. A diferencia de les edicions anteriors, aquesta vegada la sessió pràctica, el dissabte 27 de gener al matí, consistirà en la realització de diversos tallers que tindran lloc a la mateixa Facultat de Lletres de la UdG. Totes les activitats són gratuïtes i obertes a tots els públics, prèvia inscripció a www.paisatgessalvats.cat

Els estudiants de grau de la UdG tenen la possibilitat de reconeixement acadèmic de crèdits.

Per al professorat de secundària, aquesta activitat està inclosa en el Pla de Formació Permanent del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, i per tant han de formalitzar la seva inscripció a través del següent enllaç de l’ICE-SAID Josep Pallach de la UdG.