Càtedres de la UdG > Es reprèn el cicle de sessions de la formació en línia "Josep Pla, periodista i escriptor"

Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Coproduït per la Càtedra Josep Pla i la Fundació Josep Pla, el cicle continua amb tres sessions dedicades a tres de les obres més significatives de l'autor, i l'edició d'enguany es tancarà amb una sessió de debat i conclusions.

Després de tres sessions dedicades a diverses etapes de la trajectòria biogràfica i professional de Josep Pla, a finals d'abril es van publicar els continguts de la formació de Xavier pla, director de la Càtedra Josep Pla, dedicada a El quadern gris, primer volum de  l'Obra Completa de Destino de Josep Pla i el més important de la seva trajectòria literària.

El 25 de maig i el 22 de juny es publicaran els continguts relatius a El carrer Estret i La vida amarga, a càrrec de Francesc Montero i Jordi Cornudella, respectivament.

El 29 de juny tindrà lloc la sessió final de debat i conclusions.

Tots els continguts estan disponibles gratuïtament a l'Aula de Lletres de la Fundació Josep Pla de Palafrugell: https://fundaciojoseppla.cat/aula-de-lletres/