Càtedres de la UdG > Cambra de l'Empresa Familiar > Àmbits d'actuació
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Àmbits d'actuació

Formació, recerca i divulgació de tot allò que fa referència a les casuístiques de l'empresa familiar. Per això s'organitzen seminaris, jornades i altres tipus d'activitat.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.