Campus de la Salut > König donarà un euro a l’IdibGi per cada client que tingui

Campus Salut

König donarà un euro a l’IdibGi per cada client que tingui

La campanya solidària es durà a terme durant una setmana en els onze establiments de la cadena

La cadena de restauració gironina König donarà un euro a la fundació IdibGi (Institut d’Investigació Biomèdica de Girona) per cada consumició feta als seus onze locals de Catalunya durant la setmana del 9 al 15 de desembre. “En una taula amb sis persones hi destinarem sis euros”, per exemple. Així ho van anunciar ahir el gerent del König, Marc Parals, i el responsable de captació de fons de l’IdibGi, Ferran Pedró, que van explicar que els diners recaptats es destinaran a dos projectes de recercacontra el càncer. Concretament, al projecte Silibinina liderat pel doctor Javier A. Menéndez i el doctor Joaquim Bosch, i el projecte de replicació cromosòmica liderat pel doctor Jordi Frigola.

“Estarem molt satisfets si incrementem els consumidors entre el 10 i el 15%”, va dir Parals, en referència a l’estimació de gent que pot participar en la iniciativa solidària arreu de Catalunya. El gerent de König va explicar com l’any passat ja es va fer una iniciativa semblant, però només durant un cap de setmana, i enguany es va decidir que s’havia de fer “alguna cosa especial”, va dir Parals, que va animar altres empreses a dur a terme iniciatives com aquestes. En aquest sentit, Pedró hi va afegir que “aportar un euro és un minut de recerca i a vegades, en un minut, es descobreix el que no s’ha pogut descobrir en deu anys”, va dir, per animar que la gent vagi a consumir a König. “Poc és molt”, va concloure.

Per promoure aquesta iniciativa, König i l’IdibGi han fet un vídeo conjunt en què surten treballadors dels establiments i investigadors del centre i que es podrà veure en el lloc web o mitjançant el codi QR que hi haurà en unes figures que es posaran a les taules i al costat de les caixes.

Comas, U. (28/11/2019). König donarà un euro a l’IdibGi per cada client que tingui. El Punt Avui. Recuperat de: http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/1702461-koenig-donara-un-euro-a-l-idibgi-per-cada-client-que-tingui.html