Campus Patrimoni > Sessions participatives sobre el futur del Màster en Canvi Ambiental: Anàlisi i Gestió

Campus Patrimoni Cultural i Natural

L’objectiu principal ha estat identificar col·laborativament continguts i competències esperables d’un Màster en Medi Ambient.

El Màster en Canvi Ambiental de la Universitat de Girona ha iniciat un procés per repensar el seu format i continguts, amb l’objectiu de renovar-se i adaptar-se a les noves demandes de l’entorn professional. Per aquest motiu ha portat a terme dues sessions de reflexió per conèixer l’opinió i necessitats dels agents relacionats, tant externament (futurs receptors dels professionals formats) com internament (professorat docent del Màster).

Els Campus Cohesió i Compromís Social i el Campus Patrimoni han col·laborat en l’organització i dinamització de les dues sessions de reflexió portades a terme amb aquest objectiu.

La primera d’elles va tenir lloc el 18 de febrer amb representants del sector públic, privat, la UdG i antics alumnes (un total de 18 persones), que van desenvolupar una dinàmica participativa per respondre a les preguntes clau proposades: identificació dels continguts i competències esperables avui en dia d’un Màster en Canvi Ambiental i com incorporar aquests continguts i competències en un programa docent específic.

Una setmana més tard, el 25 de febrer, es va repetir la mateixa sessió adreçada aquesta vegada al professorat docent del Màster, amb un total de 20 participants. Els resultats de les sessions constituiran el punt de sortida del treball per la redefinició del Màster.