Campus Cohesió > Convocatòria 2019 de projectes socials de "La Caixa"

Campus Cohesió i Compromís Social

Convocatòria 2019 de projectes socials de "La Caixa"

L'objecte d'aquesta convocatòria és donar suport a projectes de recerca social que destaquin per la seva excel·lència i que es fonamentin en dades quantitatives que proporcionin, mitjançant un enfocament original i innovador, informació robusta i sòlida per comprendre en profunditat els reptes socials que Espanya ha d'afrontar ara i en el futur. Termini intern UdG: 10 de juny.

El pressupost total de la convocatòria és d'1,3 milions d'euros amb els què es preveu finançar 13 projectes de 100.000 euros cadascun amb una durada màxima de 24 mesos.

La convocatòria s'adreça a investigadors/es en actiu que puguin acreditar una trajectòria científica independent i corroborar la seva producció científica recent. Per aquesta raó, els candidats/es han de complir els requisits següents:

• Investigadors/es emergents: els candidats que hagin obtingut el títol de doctorat entre dos i set anys abans de la data límit de la convocatòria (és a dir, entre el 13 de juny del 2012 i el 13 de juny del 2017) han d'haver publicat un mínim de tres articles científics en els cinc anys anteriors abans del tancament de la convocatòria.
  • Investigadors/es consolidats/des: els candidats que hagin obtingut el títol de doctorat amb una anterioritat de set anys o més respecte a la data límit de la convocatòria (és a dir, abans del 13 de juny del 2012) han d'haver publicat un mínim de cinc articles científics en els cinc anys anteriors abans del tancament de la convocatòria.

La convocatòria és oberta a investigadors/es de totes les nacionalitats que duguin a terme la seva recerca en institucions de recerca sense ànim de lucre: universitats i centres de recerca públics i privats amb seu a Espanya. A més, els investigadors que vulguin concórrer en aquesta convocatòria hauran d'estar vinculats amb la Universitat de forma estatutària o laboral, almenys, durant tot el termini d'execució del projecte.

Sol·licituds

La presentació de propostes s'estructura d'acord amb un procés incremental de dues fases. Els candidats/es han de presentar una proposta-resum breu, de tres pàgines com a màxim, que descrigui la idea del projecte de recerca i el repte o els reptes socials abordats, destacant-ne els aspectes originals i innovadors.

Als candidats/es amb propostes breus preseleccionades i que passin a la fase següent se'ls convidarà a presentar una proposta completa, de 15 pàgines com a màxim, que faciliti informació detallada sobre el projecte i la seva metodologia. A més, hauran d'acreditar els mèrits i l'experiència que demostrin la seva competència per dur a terme la recerca proposada.

Tant les propostes com tota la documentació requerida s'han de presentar en anglès.

Documentació general

Rules for participation

Assessment of proposals

Documentació 1a fase:

Short proposal guidelines

Short proposal template

Host institution letter of commitment

Online application form

Documentació 2a fase:

Full proposal guidelines

Full proposal template

Capabilities guidelines

Capabilities template

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible (Pau Blasco / recercaoitt@udg.edu / 972 41 9746) per tal que us puguem donar suport en el tràmit dels documents institucionals.

UdG. (s.d). Convocatòria 2019 de projectes socials de "La Caixa". Universitat de Girona. Recuperat de: https://www.udg.edu/ca/investiga/Convocatories-i-ajuts/Detall-convocatories/eventid/6831