Orientació professional

Els guanyadors del programa ExplorerUdG viatgen a Silicon Valley

Els finalistes de la Universitat de Girona del programa Explorer de foment de l’emprenedoria,  la Sharanjeet Kaur Arora i l’Andrei Cristian Grigoriu aquesta setmana i fins el 7 de novembre estaran al Silicon Valley, juntament amb els finalistes de la resta dels Explorers Spaces ubicats a Espanya, Portugal i Argentina.

Durant aquesta estada els explorers tindran l’oportunitat de visitar empreses com Google, Uber, Airbnb, així com la Universitat d’Stanford, entre molts altres centres i companyies de reconegut prestigi. Podran escoltar experiències d’èxit d’emprenedors, rebre assessorament i formació de persones que en el seu moment van iniciar el seu camí, com els explorers de la Universitat de Girona, amb una idea innovadora i moltes ganes d’emprendre.

El projecte de la Sharanjeet Kaur Arora i l’Andrei Cristian Grigoriu, Wisebird, permet que els usuaris puguin organitzar i reservar viatges de forma totalment personalitzada en només 2 minuts. Per fer-ho utilitzen la intel·ligència artificial i el big data.

Així mateix, el proper divendres, 8 de novembre, la Sharanjeet Kaur Arora i l’Andrei Cristian Grigoriu optaran als premis finals del programa que oscil·len entre 30.000€ i 10.000€ per els tres millors projectes seleccionats per jurat del programa Explorer. Els hi desitgem molta sort!