Orientació professional

La UdG impulsa l'emprenedoria i la innovació amb el programa Explorer de Santander X

Des del 2018, la Universitat de Girona demostra el seu compromís amb l'emprenedoria i la innovació mitjançant la seva participació en el programa Explorer, una iniciativa de foment de l'emprenedoria promoguda pel Banc Santander a través de Santander X.

Aquest programa ofereix als estudiants universitaris l'oportunitat de convertir les seves idees en projectes empresarials viables mitjançant formació i mentoria.

Cada any, la Universitat de Girona selecciona un grup d'estudiants amb idees innovadores i emprenedores per participar en el programa Explorer. Aquests estudiants reben formació, durant 12 setmanes, en àrees clau com ara el desenvolupament de models de negoci, la planificació estratègica i el finançament d'empreses. A més, un mentor els guia en el desenvolupament i la implementació de la seva idea de negoci.

Durant el programa, els estudiants tenen l'oportunitat de connectar amb altres emprenedors i professionals del sector, crear  xarxes de contactes i accedir a recursos i oportunitats que poden ajudar-los a fer realitat els seus projectes empresarials.

La participació en el programa Explorer no només ofereix als estudiants una experiència enriquidora i educativa en l'àmbit de l'emprenedoria, sinó que també els proporciona les eines i els recursos necessaris per convertir les seves idees en empreses.

Aquesta iniciativa contribueix al foment de la cultura emprenedora a la Universitat de Girona i al desenvolupament econòmic i social de la regió.