Orientació professional

"El meu pas per Explorer…" per Lídia Sànchez Camós

La Lídia és la persona finalista de la Universitat de Girona dins del programa Explorer. El seu projecte també ja estat el millor projecte espanyol seleccionat de l'edició 2023.

Explorer, en poques paraules, ha estat un abans i després. Si ens remuntem a l’inici del projecte, SHARE+, era una idea, com tantes altres, de una jove emprenedora qualsevol. Havia sentit a parlar del programa Explorer gràcies al meu pas durant els estudis universitaris que vaig cursar a la UdG. I amb la convicció de la família i els amics més propers de que el projecte podia funcionar, em vaig llençar amb SHARE+ a l’aventura. Honestament, tenia els meus dubtes de ser seleccionada per formar part del grup de participants del programa, i encara més de que el projecte tingués cap altre projecció, que una idea més al tinter, de una jove emprenedora, que mai veuria la llum.

Explorer ha estat un abans i un després. No només per haver aconseguit guanyar un bitllet al Explorer Trip, essent el millor projecte espanyol seleccionat, sinó per tota la comunitat que es crea al voltant, totes les persones magnífiques que he conegut i m’han ajudat moltíssim al llarg d’aquest recorregut. Han estat 12 setmanes intenses, on he aprés a confiar en el projecte, he adquirit els coneixements bàsics sobre emprenedoria i he vist de primera mà, el que les grans comunitats i programes d’emprenedoria et poden aportar, tant a nivell professional, com a nivell personal.

Explorer ha estat un abans i un després. Voldria agrair a totes les persones que han confiat en mi, inclús quan jo no ho feia, a tots els que han aportat el seu granet de sorra, perquè a dia d’avui pugui dir que el meu projecte ja no és només una idea, sinó una possibilitat real d’ajudar a moltíssimes persones, i així fer realitat un somni personal. Aquest programa m’ha obert moltes portes i m’ha fet el camí molt més fàcil per seguir endavant i desenvolupant el meu projecte. I el més important, que no m’ha deixat sola en cap moment.