Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Orientació professional

Emprenedors, impulseu la vostra empresa. Participeu als premis Projecta’t!

Convocatòria oberta del 21 de setembre al 20 d’octubre de 2021.

La Diputació de Girona convoca la tercera edició dels premis Projecta’t amb l’objectiu d’impulsar la projecció d’empreses joves de les comarques gironines.

Els guardons s’adrecen a empreses i autònoms del territori i premien les deu iniciatives empresarials amb més potencial de creixement i amb la finalitat de millorar-ne la competitivitat.

Els guanyadors obtenen l’assessorament especialitzat d’experts que, al llarg de sis mesos, els ajudaran a definir i a desenvolupar l’estratègia empresarial en l’àmbit que necessitin.

Si teniu pensat dur a terme alguna acció per fer créixer el vostre negoci, participeu en els premis Projecta’t!

Més informació a www.premisprojectat.cat