Orientació professional

Engega el programa Consolida't... impulsa el teu negoci

La Universitat de Girona promou, per primera vegada, el programa d'emprenedoria Consolida't, amb l'objectiu de promoure la consolidació, el creixement i la reinvenció del treball autònom com a eina per millorar la competitivitat dels negocis de persones treballadores autònomes i lluitar contra la destrucció d'ocupació autònoma.

El dijous 19 de novembre va tenir lloc, en línia, la presentació del programa Consolidat.

L'acte va ser presentat per la vicerectora d'estudiants i inserció laboral, Dra. Laura Vall-llosera, que va destacar "la importància de donar suport a les persones treballadores autònomes, atès que constitueixen un dels principals motors per a la dinamització de l'economia, gràcies a la seva capacitat per generar ocupació i el seu potencial de creació de valor".

La sessió va continuar amb la participació de Sr. Frederic Carbó, President Comerç de Figueres, emprenedor i empresari del sector de la restauració, que va explicar la seva experiència personal i les diferents etapes d'un emprenedor.

A continuació, la Sra. Sílvia Castelló, empresària i directora de Qstura, i la Sra. Mar Frigola, emprenedora i assessora d’imatge de Saldemar, van parlar de la importància de reinventar-se per sobreviure i com les sinergies entre elles han sigut fonamentals en aquests difícils moments de la pandèmia.

Finalment, la Sra. Anna Albar, responsable de l'Oficina Universitat Empresa de la Universitat de Girona, va fer la clausura de l'acte i va agrair la participació dels assistents.