Descompte especial per al Torneig Futbol x3 organitzat pel Pàdel Girona Uala

L'empresa col·laboradora Pàdel Girona Uala organitza del 20 al 25 de març el primer torneig de futbol x3 i ofereix un descompte del 10% en el preu de la inscripció a totes les persones AlumniUdG.

El torneig de FUTBOL x3 se celebrarà del 20 al 25 de març i disputarà al Pàdel Girona Uala.

El preu d’inscripció són 50€ per equip, el preu inclou:

• Welcome pack per a tots els inscrits.
  • Premis pels guanyadors.
  • Sortejos per tots els participants.

Els equips tindran un mínim de 3 jugadors i un màxim de 5. No es faran distincions entre categories (masculí, femení i mixta).

La competició tindrà una fase de grups no eliminatòria per decidir els enfrontaments dels quadres finals. Cada equip té un mínim de 4 partits assegurats.

Els partits es jugaran en una sola part de 30 minuts. Canvis il·limitats sempre que no hi hagi més de 3 jugadors a pista (format igual que Handbol o Hoquei).

Podeu apuntar-vos a través del FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Les inscripcions estaran obertes fins el dijous 16 de març.

Un cop finalitzades, contactarem amb el jugador número 1 (capità) de cada equip, per comunicar normatives del torneig, quadres i horaris de partit.

Pòster Torneig Futbol x3