Alumni

13 parelles donen el tret de sortida a la 3a edició del programa de Mentoria AlumniUdG

Un total de 13 tàndems de treball han iniciat, aquest novembre, la nova edició del programa de Mentoria, el qual aparella persones acabades de graduar amb alumnis que ja s'han format i tenen el coneixement del món professional (en les seves diverses vessants), perquè amb aquest acompanyament puguin orientar el seu futur.

En aquesta nova convocatòria s’han inscrit 16 persones per ser mentors/es i 20 per ser mentee. L’equip Alumni ha entrevistat a les persones interessades a rebre aquest servei i finalment s’han fet 13 emparellaments. Les persones mentees que no han estat seleccionades s’han derivat a altres programes i serveis d’orientació que ofereix la Universitat de Girona.

El programa ha començat amb una sessió de co-creació estratègica per a les persones mentores. La sessió, a càrrec de la directora de la Fundació UdG: Innovació i Formació, Irene Compte, ha obert un espai de reflexió i diàleg sobre el paper de les persones mentores i les claus perquè aquest acompanyament funcioni.

A partir d’aquí, les 13 parelles que participen en aquesta 3a edició inicien 6 mesos de relació mentor/a-mentee per tal d’arribar als objectius professionals que s’hagin marcat.

Des de l’inici del programa, el 2021, han participat un total de 30 parelles de treball. De les quals el 90% han acabat l’experiència amb una valoració molt positiva.