Borsa de Treball

Estrenem nova plataforma d'ofertes de treball

Amb l'objectiu d'acostar les empreses als nostres estudiants i graduats, i per a acompanyar-los en el seu projecte professional, la Universitat de Girona ha estrenat una nova plataforma professional de referència a Europa, directament integrada en la intranet de més de 400 institucions i que ofereix solucions de difusió d'ofertes i employer branding.

Conecta't a la nova plataforma!
udg.jobteaser.com

Si ets estudiant o graduat et beneficiaràs d'una intranet que ofereix diverses funcionalitats:

• Ofertes de feina.
  • Agenda d'activitats i esdeveniments.
  • Perfils de presentació de les empreses i els seus llocs de treball (+ de 1.500 vídeos sobre llocs de treball).
  • Rebre alertes per correu electrònic d'ofertes i esdeveniments.

Si sou empresa/institució podreu:

• Publicar ofertes de treball.
  • Fer el seguiment de les ofertes directe (validació, nombre de visites).
  • Arxivar l'oferta quan ja hagis aconseguit a un candidat o modificar-la amb total autonomia o fins i tot tornar-la a publicar.
  • Una vegada creat el compte, podreu publicar ofertes noves ràpidament accedint directament al seu compte de reclutador amb el seu correu i contrasenya.

> Accés per a les empreses/institucions

Vine a la presentació de la nova plataforma!

Dimecres 15 de maig a les 11h
Sala de Graus de la Facultat de Dret