Universitat de Girona

La UdG se suma a l’aturada de país del dia 3 d’octubre

Comunicat del Rectorat arran dels fets ocorreguts a Catalunya l’1 d’octubre i de l’adhesió de la institució a l’aturada de país del dia 3 d’octubre.

Davant els fets ocorreguts el dia d’ahir, 1 d’octubre, en què milers de ciutadans estaven convocats a exercir el seu dret a votar, i de com aquest dret es va veure violentament vulnerat per les forces policials de l’Estat espanyol, el Rectorat de la UdG condemna enèrgicament les agressions produïdes i se solidaritza amb les víctimes.

Sabent que la Taula per a la Democràcia ha convocat per al dia 3 d’octubre una aturada de país, i d’acord amb el posicionament del Claustre Universitari de 21 de juny en favor de l’adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum, aquest Rectorat ha decidit sumar-se a aquesta aturada i, en conseqüència, se suspèn, de forma excepcional, tota l’activitat durant la jornada de demà.