Universitat de Girona

Els Premis Patronat reconeixen quatre projectes d'estudiants de l'Escola Politècnica Superior

Els guardons han posat en valor el talent i l'esforç de Mariona Mulà, Júlia Gibaja, Soufian fahimi Zemkour i Carla Vilà, en les categories d'aplicabilitat industrial; impuls territorial; recerca, innovació i desenvolupamen; i sostenibilitat, respectivament.

El Patronat de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG) ha lliurat els premis anuals per reconèixer el talent i l'esforç dels estudiants en els projectes finals de grau o màster de l'escola. L'acte s'ha dut a terme a l'Auditori de Girona aquest dimarts, dia 9 d'abril, a la tarda. Les persones premiades són:

- El Premi Patronat en la categoria “Aplicabilitat Industrial” és per Mariona Mulà
- El Premi Patronat en la categoria “Impuls Territorial” és per Júlia Gibaja
- El Premi Patronat en la categoria "Recerca, Innovació i Desenvolupament” és per Soufian Fahimi Zemkour
- El Premi Patronat en la categoria “Sostenibilitat (ODS)” és per Carla Vilà
- El Premi Patronat en la categoria “Emprenedoria” ha quedat desert.

El lliurament de Premis Patronat ha comptat amb l'assistència de 130 persones, incloent autoritats locals, membres del patronat, personal docent i estudiants. Les empreses gironines també van tenir representació a l'acte, per tal de seguir enfortint el vincle entre la universitat i el teixit empresarial.

L'esdeveniment ha inclòs una conversa entre la directora de l'Escola Politècnica Superior, M. Àngels Pèlach, i Jonathan Escobar, un referent mundial en innovació empresarial. També han intervingut la presidenta del Patronat, Judith Viader; el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer; i el rector de la UdG, Quim Salvi. L'actriu Anna Aumatell ha conduït l'acte, que ha comptat amb la música del violí elèctric de l'artista Lia Jensen.

Els Premis Patronat reafirmen el compromís del Patronat Politècnica de Girona amb la transferència de coneixement i tecnologia, fomentant la col·laboració entre estudiants i experts per abordar els reptes empresarials i socials. Amb 160 membres, el Patronat inverteix en la relació universitat-empresa i demostra el seu suport al talent emergent i a la innovació.