Universitat de Girona

El Patronat de la Politècnica publica un llibre dels 25 anys dels Premis Patronat

El llibre s'ha publicat amb el suport de la Diputació de Girona.

El Patronat de la Politècnica va publicar el passat mes de desembre el llibre "25 anys dels Premis Patronat de la Politècnica de la Universitat de Girona", editat amb el suport de la Diputació de Girona. La sala Ferran Agulló de la Diputació de Girona va acollir la presentació del llibre en un acte presidit pel vicepresident segon i diputat de Cultura de la Diputació de Girona, Albert Piñeira; la directora de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, M. Àngels Pèlach; i el director tècnic del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, Gerard Lechuga.

Els Premis Patronat premien el millor projecte final de carrera en cadascuna de les titulacions impartides a l’Escola Politècnica Superior de la UdG. El lliurament de premis té lloc al final de cada curs acadèmic en un acte formal que és un dels més destacats del curs. Es tracta d’uns premis amb una notable tradició. És per aquest motiu que se n’ha editat un llibre que recull el testimoni d’expresidents del Patronat i d’exdirectors de l’Escola Politècnica Superior, però també el testimoni de 290 premiats al llarg d’aquests 25 anys.