Universitat de Girona

La UdG donarà a conèixer la seva oferta formativa a ‘La semana de la educación’ de Madrid

La Universitat de Girona promocionarà els seus estudis a la fira Aula i al Salón Internacional de Postgrado y Formación Continua, en el marc de 'La Semana de la Educación' que comença avui

La Universitat de Girona (UdG) donarà a conèixer la seva oferta formativa a Madrid, en el marc de ‘La Semana de la Educación’, que comença avui i acabarà el 4 de març. A la fira Aula, la UdG presentarà els seus estudis des del punt d’informació del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), on atendrà les consultes dels estudiants i les seves famílies. L’objectiu de la institució és facilitar la informació sobre el ventall de graus de la universitat i destacar l’avantatge d’estudiar a la ciutat universitària de Girona.

A la Fira AULA, la UdG presentarà com a novetat el nou grau en Enginyeria Biomèdica que es posarà en marxa aquest curs 2018/19 a l’Escola Politècnica Superior. Així mateix, donarà a conèixer l’extensa oferta de graus i dobles titulacions que es desenvolupen als nou centres docents com el grau en disseny i desenvolupament de videojocs, comunicació cultural, arquitectura, econòmiques, publicitat i relacions públiques o les dobles titulacions de biologia i ciències ambientals, dret i criminologia, filosofia i economia, mestre d’educació infantil i mestre d’educació primària, o industrials i ADE, entre d’altres.

D’altra banda, es posarà èmfasi en el fet que Facultat de Ciències és el centre de Catalunya que ofereix més pràctiques pautades dins el pla d’estudis, l’elevat nombre de convenis de pràctiques pels estudiants amb empreses de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’èxit dels graduats en Medicina a les proves del MIR, i la metodologia ABP (Aprenentatge Basat en Problemes) de les Facultats d’Infermeria i de Medicina.

Finalment, la UdG facilitarà informació dels seus serveis de Biblioteca, de l’oferta d’activitats esportives, de la riquesa d’associacions d’estudiants i culturals, dels centres adscrits i, posarà en valor la proximitat, la qualitat docent i de recerca de la institució i de la qualitat de vida d’una universitat que batega al mig de la ciutat de Girona, sempre amatent a les necessitats del seu entorn immediat.

Oferta de màsters
D’altra banda, la UdG serà present al Salón Internacional de Postgrado y Formación Continua, on es presentaran els màsters de la institució amb més vocació internacional. Entre la oferta que s’hi donarà a conèixer, destaca el nou Màster en Ciència i Tecnologia dels Recursos Hídrics, que es realitzarà amb metodologia d’Aprenentatge Basat en Problemes (ABP); el màster en Smart Cities; el Màster Interuniversitari en Joventut i Societat; i el European Màster in Tourism Management.