Universitat de Girona

L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i el rector de la Universitat de Girona, Joaquim Salvi, han presidit aquest matí una trobada institucional entre l’Ajuntament de Girona i la Universitat, la primera des de que Salvi va prendre possessió del càrrec del passat 29 de desembre. La reunió, que ha tingut lloc a la Sala de Junta de Govern Local, ha servit per començar a dibuixar possibles línies estratègiques per treballar de forma conjunta en els propers mesos.

En concret, s'han tractat qüestions relacionades amb la mobilitat, els accessos, i l'accés a l'oferta cultural. Així mateix, s'ha avaluat la necessitat de treballar conjuntament en la creació d'un projecte de 'ciutat universitària' seguint el model d'altres ciutats europees.

Per part de l’Ajuntament de Girona, hi han assistit, a més de l’alcaldessa, tots els regidors i regidores de l’equip de govern: el regidor de Sostenibilitat, Medi Ambient, Participació, Seguretat i Cooperació, Eduard Berloso; la regidora d’Hisenda i Règim Interior, M. Àngels Planas; la regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme, Glòria Plana Yanes; la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs; el regidor d’Urbanisme, Activitats, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà; el regidor de Cultura, Carles Ribas; la regidora de Salut, Dinamització del Territori i Igualtat i Drets Socials, Eva Palau; el regidor de Paisatge i Hàbitat Urbà, Narcís Sastre, i el regidor de Cooperació, Cristobal Sánchez.

Per part de la Universitat de Girona, a més del rector, hi ha participat el secretari general, Jordi Pineda; el vicerector de Comunicació i Relacions Exteriors, José Antonio Donaire; el vicerector de Projectes Estratègics, Josep Calbó; el vicerector de Qualitat i Transparència, Pepus Daunis; la vicerectora de Territori i Compromís Social, Sílvia Llach; el vicerector de Docència i Planificació Acadèmica, Josep M. Serra; l’adjunt al rector per al Campus, Rafel Reixach, i el director de l’Escola de Doctorat, Miquel Solà.