Pàgina anterior 2.6 Acord de 13 de març de 1997, pel qual s'aprova el logotip del Consell d'Estudiants. AcordsS'ACORDA: El Consell d'Estudiants de la UdG, d'acord amb les disposicions del Reglament d'ús de logotips d'òrgans i serveis de la UdG, proposa l'aprovació del logotip del Consell d'Estudiants de la UdG a partir dels següents arguments: el Consell d'Estudiants és un òrgan amb necessitat de projecció interna i externa a la universitat com a òrgan de representació, dinamització i coordinació dels estudiants. Aquestes tasques es duen a terme moltes vegades en un àmbit interuniversitari, per això creiem coherent la necessitat de poder-nos identificar respecte els altres consells d'estudiants de les altres universitats, sempre dins la nostra evident identificació amb la UdG. la naturalesa del consell, com a òrgan que aglutina representants i actes, no sempre dins els òrgans de govern, tan específics de cada facultat com en l'àmbit de tota la universitat, vol, amb aquest logotip, personalitzar i donar una especificitat per reconèixer el Consell d'Estudiants de cada facultat en els actes i relacions externes i internes com a element imprescindible per al bon funcionament general però amb necessitats específiques, per això identifiquem cada consell de facultat amb una part del logotip. D'aquesta manera creem un bloc bo i reconeixent-ne cada un dels seus elements. D'altra banda, el Consell d'Estudiants està d'acord a acompanyar sempre el seu logotip del logotip de la Universitat de Girona, d'acord amb la segona disposició del reglament. Per això, la nostra proposta d'utilització es limita a fer servir el Logotip general en el suport gràfic, paper, informàtic o qualsevol altre canal quan el contingut faci referència a qualsevol cosa que el Consell d'Estudiants generi de forma conjunta i fer servir el logotip específic de cada Consell d'Estudiants de Facultat quan el contingut sigui específic i general pel Consell d'Estudiants d'una Facultat, en tots els casos acompanyat del logotip de la UdG".
2.6 Acord de 13 de març de 1997, pel qual s'aprova el logotip del Consell d'Estudiants. AcordsS'ACORDA: El Consell d'Estudiants de la UdG, d'acord amb les disposicions del Reglament d'ús de logotips d'òrgans i serveis de la UdG, proposa l'aprovació del logotip del Consell d'Estudiants de la UdG a partir dels següents arguments: el Consell d'Estudiants és un òrgan amb necessitat de projecció interna i externa a la universitat com a òrgan de representació, dinamització i coordinació dels estudiants. Aquestes tasques es duen a terme moltes vegades en un àmbit interuniversitari, per això creiem coherent la necessitat de poder-nos identificar respecte els altres consells d'estudiants de les altres universitats, sempre dins la nostra evident identificació amb la UdG. la naturalesa del consell, com a òrgan que aglutina representants i actes, no sempre dins els òrgans de govern, tan específics de cada facultat com en l'àmbit de tota la universitat, vol, amb aquest logotip, personalitzar i donar una especificitat per reconèixer el Consell d'Estudiants de cada facultat en els actes i relacions externes i internes com a element imprescindible per al bon funcionament general però amb necessitats específiques, per això identifiquem cada consell de facultat amb una part del logotip. D'aquesta manera creem un bloc bo i reconeixent-ne cada un dels seus elements. D'altra banda, el Consell d'Estudiants està d'acord a acompanyar sempre el seu logotip del logotip de la Universitat de Girona, d'acord amb la segona disposició del reglament. Per això, la nostra proposta d'utilització es limita a fer servir el Logotip general en el suport gràfic, paper, informàtic o qualsevol altre canal quan el contingut faci referència a qualsevol cosa que el Consell d'Estudiants generi de forma conjunta i fer servir el logotip específic de cada Consell d'Estudiants de Facultat quan el contingut sigui específic i general pel Consell d'Estudiants d'una Facultat, en tots els casos acompanyat del logotip de la UdG".