ONCOen3D

La Dra Teresa Puig s’integra al cos de catedràtics de la UdG

La Investigadora principal de Targetslab-Oncologia, Dra. Teresa Puig ha passat, amb una brillant presentació, la seva oposició com a Professora Contractada Catedràtica en Àrea de Fisiologia del Departament de Ciències Mèdiques de la Facultat de Medicina. Teresa Puig s’integra d’aquesta manera i en aquest curs acadèmic 2010-2021 al cos de Catedràtics de la UdG.

La defensa de la seva plaça va ser el dilluns 14 de setembre i malgrat la situació restrictiva que imposa la Covid-19 es va poder celebrar de forma presencial a la Facultat de Medicina. La Dra. Puig va fer quatre exercicis, un d’ells com s’integra la fisiologia als Mòduls: Introducció a l'estudi de la Medicina. Estudi de l'estructura i funció del cos humà 2 i 3 del Grau de Medicina i també al Grau d’Enginyeria Biomèdica i un altre exercici sobre la metodologia docent ABP (Aprenentatge Basat en Problemes) que s’utilitza al Grau de Medicina de la Universitat de Girona.Tanmateix va arrodonir la sessió explicant l’estat de la seva recerca sobre càncer, desenvolupant l’estat actual del projecte Teràpies dirigides pels càncers més agressius i fabricació additiva com a estratègia terapèutica en el càncers de mama. Aquesta temàtica és una de les vies d’interès destacades en la investigació de Targetslab-oncologia. La consecució d’aquesta fita en la seva carrera acadèmica, dedicada en bona part a la recerca contra el càncer, donarà un nou impuls a l’equip  de investigació que dirigeix, part del qual va poder acompanyar-la en l’acte formal de defensa.