Màster en Turisme Cultural

Ruta per Sant Antoni de Calonge i Palamós

Els alumnes van fer una classe pràctica on van fer una ruta per diferents punts culturals destacats de la nostra costa

Divendres els alumnes van sortir de l'aula i van fer una ruta amb diferents parades molt interessants.

La primera parada va ser a l'Oficina de Turisme de Calonge i Sant Antoni on els va rebre la Sra. Meritxell Serra. Van passar també per Mas Ponsjoan on van aprendre de primera mà tot el que havien de saber sobre el celler i van tenir l'oportunitat de degustar els seus increïbles vins naturals.

Finalment, van fer una petita visita al Museu de la Pesca de Palamós on els van fer una classe magistral i van degustar deliciós menjar.

Aquestes sortides fan que el nostre màster brilli amb llum pròpia i que els alumnes se sentin més animats a assistir a espais culturals amb tant d'encant.